Byte i bregottfabriken

Än en gång är jag på väg mot nya spännande äventyr. Jag har nu endast 2 veckor kvar hos min nuvarande arbetsgivare, då jag valt att säga upp mig efter att ha blivit erbjuden en annan anställning som jag inte vill tacka nej till. Min nuvarande arbetsgivare har inte heller levt upp till mina förväntningar och jag känner inte att de kan erbjuda mig de utvecklingsmöjligheter som jag vill ha. Deras organisation har en del att arbeta på innan de når upp till det jag är van vid, både chefs- samt arbetssmässigt och inte att förglömma organisatoriskt. Jag har dock lärt mig en del om människor och organisationer under den här tiden som jag kommer att ha nytta av i framtiden.

Det känns därför som ett bra beslut och som ett steg i rätt riktning i den plan som jag så smått börjat bygga upp. Jag ser det som en erfarenhet på vägen som gör att jag kommer närmare och närmare vetskapen om vad jag vill göra. Jag stormtrivs med att arbeta på ett adminstrativt sätt, men samtidigt så måste människorna finnas med i bilden vilket innebär att jag vill ha ett arbete som erbjuder en kombination av dessa två. Utveckling är målet!




Kommentarer
Postat av: Minna

WHERE ARE U GOING? :)) Intressant!

2012-01-21 @ 20:50:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0