Fredagssummering

Jag har haft en riktigt kul dag ute i Brändön tillsammans med mina härliga arbetskollegor. Teambuilding och planering har stått på dagens schema - en riktig personaldag alltså! Vi har fikat, ätit och fikat lite till, så nu står magen åt fyra håll. Ändå planerar jag för att trycka i mig lite till under kvällen. Är det fredagsmys så är det!
 
I övrigt myser även jag och Kakan på. Jag har nog aldrig träffat en häst som uppskattar pyssel och mys så mycket som hon gör. Vi tar det lugnt och fokuserar på att lära känna varann en dag i taget. Det är mycket nytt att vänja sig vid, både för henne och mig. Nya hästar, nya människor och nya rutiner. Att bygga och skynda långsamt är mitt motto.
 
Stalljour, hundutställning och besök från Kalix står på schemat i helgen. Trevligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0