Påsken 2012

Att komma hem var som att komma till ett annat land. Påskhelgen på bortaplan gav mersmak när det gäller vårväder och barmark så jag längtar verkligen tills det sätter fart på riktigt här hos oss också. Först måste dock snön bort och så småningom kanske vi också får lite spirande grönska.

Påskhelgen hos Marie och Dan har varit riktigt trevlig och skön med allt från god mat till utflykter, hundmys och kvalitetstid med familjen. Jag har fotat litegrann, men bilderna får jag lägga upp vid ett annat tillfälle.

Än en gång blev det tårar när jag skulle säga hej-då till Athena. På sista tiden har hon blivit "äldre" på riktigt, så det var nog sista gången vi såg henne då det snart börjar bli dags för henne att vandra vidare. Det känns som att hon alltid har funnits hos oss och nu har jag insett att hon inte kommer att finnas för evigt. Hon har dock haft ett långt (13 år) och bra liv, men att ta farväl vänjer man sig aldrig vid. Våran lilla soffpotatis och sjusovare




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0