In och vänder...

Den här veckan är verkligen fullspäckad till max! Orsaken stavas f-l-y-t-t + f-l-y-t-t-s-t-ä-d-n-i-n-g, vilket inte känns som den absolut roligaste sysselsättningen och den går tyvärr inte att smita ifrån. Lägenheten är i allafall tömd och städningen påbörjad, så någonstans ser jag ändå ett slut.

Sen vill jag ju även hinna med att träffa Frida och lilla magen (♥) som är här och hälsar på. Min äldsta bästa vän ska bli mamma och jag är så glad för henne och Davids skull! Nu önskar jag bara att de ville ta sitt pick och pack och bli Lulebor så att vi skulle kunna ses ännu oftare, men en flytt till Kalix skulle också vara godkänt.
De kommer i allafall förbi på fika till Tonis föräldrar ikväll, eftersom att det är där vi spenderar natten ikväll och på fredag blir det middag där Camilla och Emelie också sluter upp, så då får vi surra av oss.

Resten av helgen ska jag spendera med en trasa i ena handen och en hink i andra. Jippie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0