Flytt & full rulle

Då var nästan hela flytten avklarad. Alla möbler o dyl är på plats i lägenheten, så nu är det bara jag och Sigge + mina kläder kvar. Toni har flyttat in ikväll och kommer att få sova ensam de första nätterna, eftersom jag har en sista arbetsvecka kvar i Kalix innan jag ansluter mig.

Det blir också min sista arbetsvecka tillsammans med mina härliga arbetskollegor. Jag har haft så roligt med dem under de här 3 åren, så jag kommer verkligen att sakna allihop. På sätt och vis har de blivit en andra familj och jag är glad och tacksam över att jag fått arbeta tillsammans med sådana människor, för allt jag har lärt mig av dem kommer jag att ha med mig hela livet. Vi hade vår sista gruppaktivitet tillsammas i fredagskväll och lagade en 3-rättersmiddag med två efterrätter som blev väldigt lyckad! De hade samlat ihop till en liten avslutningspresent (så att jag inte glömmer dem) och såklart började jag lipa över det. Deras stöd och fina ord på vägen gjorde ju inte saken bättre, så tårarna kom som på beställning gråtmild som jag är.

Det blev en god middag igår också, men då i sällskap av Frida och Camilla. Det blev lite efter-födelsedags-firande och jag fick några riktigt bra och väldigt användbara presenter på temat cupcake, så nu har jag även Leila Lindholms nyaste bok "Hello cupcake!"


Bild: Leila.se

Denna söndag har känts extra lång med tanke på att vi ställt om klockan, så jag har hunnit med allt från 1 h morgonpromenad i skogen med Laila och Remi, en snabbsväng till IKEA-land och stallet, så nu ska jag krypa ner i sängen och kika på slutet av "Så mycket bättre"!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0