Den senaste tidens frånvaro...

Jag har lyst med min frånvaro här den senaste veckan och under min frånvaro har jag hunnit bli ett år äldre. Födelsedagen firades igår med kalas, fika och tårta. Inhandlade 600 gr 70%-ig choklad i lördags som jag bakade en del gott av och i år testade jag att göra min egen tolkning av Operatårta med mycket godkänt resultat. Kalas är den bästa ursäkten för att fika mycket och av alla sorter, vilket passar mig ypperligt då jag älskar fika!

Även fast jag börjar bli "stor" så fick jag några presenter som kommer att komma väl till användning. Tonis present fick jag dock kämpa lite för, då han knåpat ihop en klurig liten skattjakt men det var riktigt kul. Nu dröjer det ett år till nästa gång och då är det dags att fylla 25 år, så vi får väl se om vi oktoberbarn kan planera ihop en 100-årsfest (?).

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0