Sista natten...

Sista natten på hemmaplan. Jag passade på att pussa lite extra på Besse tidigare ikväll, eftersom det dröjer ett tag tills jag träffar han igen. Det kommer att kännas konstigt att inte åka ut till honom varje dag som man är van vid, men jag vet ju att han är i trygga händer.

Jag jobbar till kl 14 imorgon och efter det beger jag mig mot Luleå i sällskap av mamma, pappa och systeryster. Toni ska på After-work med jobbet, så de ska hjälpa mig att flytta in de sista kartongerna och hänga upp lite gardiner. Jag ser verkligen fram emot att få fixa i ordning och inreda lägenheten. Det och lite plugg har jag därmed på min att-göra-lista i helgen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0