Sånt som gör en glad

Att man kan bli så glad av en liten dos med hästar och stallukt! Jag har spenderat kvällen ute på Öbacka Ryttargård tillsammans med Anki som är en kompis till min äldsta syster Marie, där jag hjälpt henne med lite stallsysslor och longerat deras ponny Lucas (som för övrigt var en härlig krabat). Det är ett jättemysigt ställe med trevliga människor, så jag är glad att jag kan följa med dit för att stilla min hästabstinens. Jag tror även att Toni är glad att få bli av med mig någon kväll, så han slipper min påhitt om kvällspromenader.

Hästarna är en sådan viktig del av mitt liv och det märks extra tydligt nu när jag inte haft möjlighet att vara i stallet varje kväll. Det är en livstil och något som jag varken vill eller kan vara utan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0