På plats!

Efter att ha kramat om alla på jobbet och sagt hej-då, begav jag mig mot Luleå och nu har vi varit på plats i några timmar. Sigge var lite fundersam till en början och tyckte att det var bäst att ta skydd under soffan, men kom fram ganska omgående när han märkte att det inte var någon fara. Nu ligger han utslagen och sover gott efter alla nya intryck. Jag börjar också känna mig rätt så trött, men innan jag får krypa till kojs ska jag hämta hem min "nygamla" sambo som är på afterwork.

Det känns skönt att få tillbaka sitt hem igen. Jag har inga problem med att bo hos mamma och pappa eftersom jag trivs där, men det är påfrestande att ha hela sitt liv i kartonger och i en resväska. Det kliar i fingrarna när jag ser alla kartonger som ska packas upp, men det får bli morgondagens projekt! Tack och godnatt för nu!


Kommentarer
Postat av: Dotti

Ni har fått så fin lägenhet, så jag är lite avis på er. ;)

2011-11-05 @ 08:44:27
Postat av: Notti

Det blir extra kul när ni kommer och hälsar på :-)

2011-11-05 @ 19:28:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0