Slowfeeding i Equipage!

Jag blev så glad när jag fick hem nyaste numret av Equipage och upptäckte detta:

 

 

Jag tog nämligen kontakt med tidningen i början på året och bad dem göra ett reportage om det här ämnet som har kommit att ligga mig varmt om hjärtat. De tackade för tipset och sen dess har jag hållt tummarna för att de skulle ta upp det i tidningen - vilket de nu gjort, så jag är jätteglad! Jag vill verkligen att fler ska ta till sig detta utfodringssätt eller i allafall testa det för hästarnas skull.

Tack till Equipage för att de ville hjälpa till att sprida budskapet och ett extra plus till redaktionen som som lyssnar på tidningens läsare och utformar den efter läsarnas önskemål!

 


Kommentarer
Postat av: Dotti

Bra Linnéa!!! =)

2011-05-19 @ 06:00:10
Postat av: Anna

Kan man läsa artikeln på internet?

2011-05-19 @ 08:09:18
URL: http://dieanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0