Sunny afternoon

Jag har haft en skön och härlig eftermiddag, så nu känner jag mig fulltankad med energi. Flexade ut från jobbet vid 14.45 och började med att hämta fröken Doris som jag skulle vara (och fortfarande är) hundvakt åt. Vi begav oss ut på en liten promenad i det vackra vårvädret - strålande sol och +7° c.

Innan middagen hann jag med lite vila på soffan tillsammans med Toni framför gårdagens Big Brother. Kortare arbetsdag innebar även att vi kunde åka tidigare till stallet och vi passade på att rida ut då det fortfarande var ljust ute. Det blev lite konditionsträning runt den uppskottade slingan på stora ängen med långa trav- och galoppsträckor. Efter att vi travat av hästarna, hoppade vi av och promenerade hemåt med två glada och nöjda pållar. Det hade tinat ganska mycket på sista biten mot stallet och på vissa delar av vägen kikade asfalten fram.

Nu känns det verkligen som att våren är på intågande...



Kommentarer
Postat av: Dotti

Tack för att du var hundvakt!! =)

2011-03-23 @ 20:15:12
Postat av: Notti

Varsågod, det var så lite så :) Jag får ju också tacka för att du hjälpte mamma med stallet ikväll!

2011-03-23 @ 22:19:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0