Laugh of the day

Första arbetsdagen på den här veckan är nu avklarad. Jag har plågats av en ilsken förkylning sen i lördagsnatt, vilket inneburit att jag vackert fått spendera måndagen och tisdagen i hemmets lilla vrå. Jag fick börja dagen på bästa sätt, nämligen med ett leénde och lite skratt tack vare mina påhittiga arbetskompisar.

Först fattade jag ingenting när jag möttes av lite fnissanden eftersom att jag tydligen gick in "fel väg", men efter att jag hängt av mig kläderna upptäckte jag vad de hade gjort. De hade nämligen tejpat upp ett flertal kopior av Danny-bilden lite varstans - vid entrén, på flera dörrar och slutligen vid mitt skrivbord. Härligare arbetskompisar får man leta efter och idag gjorde dem min dag!

Kommentarer
Postat av: sanna

Förskola Linna:) inte Dagis

2011-03-18 @ 18:19:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0