Kick-off/Dundret

Det blir att spendera helgen på bortaplan. Jag har nyligen packat färdigt väskan för helgens Kick-off med jobbet uppe i Dundret. Jag har aldrig varit längre norrut än Överkalix, så det gör det hela lite roligare också. Jag åker ju varken slalom eller snowboard, så i stället för att spendera våran "fria" tid i backen kommer vi att åka på en 3 h slädtur med hundar på lördag eftermiddag. Det är nånting som jag alltid velat testa och jag tror att det blir mysigt (om nu bara vädret vill bjuda till lite).

Utöver det är det ett relativt fullspäckat schema, så det blir nog full rulle från morgon till kväll. Jag får återkomma med bättre uppdatering när jag är hemma och förhoppningsvis har jag fotat lite bilder också! Trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Toni

"Jag har aldrig varit längre norrut än Överkalix", haha :)

2011-03-25 @ 05:19:56
Postat av: Linnéa

Haha, ja men det är ju sant :)

2011-03-25 @ 07:05:44
URL: http://linko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0