Ljuva sommarkväll








Det var obeskrivligt härligt att komma hem igår! Jag visste att det varmt här hemma, men jag fick en smärre chock när jag klev av flyget igår. Det var som att kliva in i en vägg! De senaste tre dagarna har bestått av arbete på dagen och på kvällen har jag hunnit med att hälsa på Frida och Elli.

Det är alltid kul att åka iväg någonstans, men så skönt att komma hem. Värmen bidrog såklart också och igår var en riktigt "mysig" sommarkväll. De första jag gjorde när jag kom hem var att åka ut till stallet eftersom att vi hade kvällsjouren. Hästarna njöt också av värmen och luktade så gott som bara en varm sommarhäst kan göra. F n lider jag av grav hästabstinens då jag fått alldeles för lite stalltid de senaste dagarna när jag varit borta.

Avklarade även årets premiärdopp, vilket var riktigt skönt! Toni var snäll nog att följa med och även om han var lite skeptisk till en början, så tror jag att även han tyckte att det var ganska bra. Jag har aldrig badat såhär tidigt på året och vattnet var faktiskt varmt. Normalt sett brukar ju fötterna annars domna bort av kyla vid den här tiden.

Vi avslutade kvällen med en cykeltur, årets första mjukglass och film - sommarmys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0