Baki-Ö 2011

Jag fick en perfekt avslutning på min semester med äkta kvalitétstid med mina absoluta favoriter. Efter att ha inhandlat all mat och kopplat på husvagnen, begav vi oss ut till Baki-Ö för att spendera fredag-lördag i Camillas stuga. Det har blivit en tradition som sträcker sig tillbaka...hmm...6-7 år kanske? Vanligtvis brukar vi lämna killarna hemma, men i år fick även dem följa med.

Vädret har ju varit på topp hela sommaren och så även i fredags, med strålande sol och +25° c i skuggan. Helt underbart alltså! Bad x3, volleyboll, finsk kubb, grillning, bastu, charader och en massa skratt var några av sakerna vi hann med. Jag och Toni lånade med hans föräldrars "finska kubb" som vi introducerade för de andra och vilken spelomgång det blev! Jag fick se en del nya tekniker och det blev en omgång med ojämna resultat lagen emellan, men det var så kul!

Vi testade även charader där David var en superb lekledare. Sannas version av "Marcus Hellner på toa" och Tonis version av "Hannibal Lecter" framkallade skratt som gjorde att jag fick ont i magen.

Jag vill tacka alla för en toppenhelg. Ni är bäst


Här är några bilder, resten laddar jag upp på Facebook:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0