Kör, bara kör!

Regnet har hängt i luften hela kvällen, så därför bestämde jag och Mamma oss för att bara köra en kortare tur runt byn med Besse. Det var varmt i luften och sista biten började regnet droppa från luften, så det var sådär lagom mysigt och luktade gott ute.

Jag tömkörde honom igår, men då fungerade ingenting. Känslan jag haft under de tidigare passen var som bortblåst och han flöt ut totalt. Det var knappt så att jag lyckades få igenom ställningen och jag kände mig nästan som en nybörjare, som inte hade koll på någonting. I galoppen gick det dock bättre, fast han är något svagare i vänster varv så vi får jobba vidare med att stärka honom där. Min kära syster har lovat att komma ut och hjälpa mig under veckan, så förhoppningsvis kommer vi tillbaka på rätt bana igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0