Finlandsresa & Bilbingo

De senaste dagarna har jag spenderat i mellersta Finland, där vi hälsat på Tonis farmor och farfar. Tonis farmor fyller 70 år i augusti och då passade vi på att fira henne nu när alla var lediga. Vädret har dock inte varit det bästa med regn och endast +12-15° c, men det var ändå kul med en liten roadtrip. Min kropp pallar dock inte med all stillasittande tid i bilen, så det blev både en tur till stallet och en långpromenad när vi kom hem igårkväll.

Ikväll ska jag pröva lyckan på bilbingon i Risön, men jag har inga förhoppningar på någon större vinst. Det spelar dock ingen större roll för jag har ju trevligt sällskap med mig i bilen under tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0