Bingo ringo!


Det blev faktiskt en liten vinst på bilbingon igår. Jag är ju ingen flitig bilbingobesökare och de få gånger jag varit, har jag alltid åkt hem utan vinst. Det var under sista spelet och det roliga var att jag knappt märkte att jag hade två rader, istället sitter jag i godan ro och kryssar färdigt det sista numret efter att en annan bil tutat. Då först upptäcker jag att jag också hade vunnit, så det var bara att slå på tändningen och tuta! 250 kr är ju dock ingen stor vinst, men det var i allafall kul att vinna något.

Jag var därmed också två nummer ifrån att fylla hela brickan vilket hade resulterat i en vinst på 30 000 kr alternativt 10 000 kr, så det var lite spännande när det ropade upp de sista numren. Till slut hade jag bara ett nummer kvar, men då hann en annan bil få bingo och då försvann min chans på storvinsten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0