Nyårsafton 2010/2011

För ovanlighetens skull hade vi varit ute i god tid vad det gällde planering o.s.v. Frida och David hade iklätt sig rollen som värdpar och det fixade dem med toppbetyg. En guldstjärna till Er!

Det blev en riktigt lyckad kväll,  trots lite förkylningar och sjukdomar i gänget. Stackars Camilla hade feber, men orkade ändå delta hela kvällen igenom. Jag var dock lite besviken över att jag drabbats av en förkylning som medförde att jag fick nedsatt smak- och luktsinne när det bjöds på trerättersmiddag á la David, så jag kunde mestadels utgå ifrån konsistensen när jag gjorde min bedömning, men om jag utgår ifrån de andras reaktioner under middagen så var maten det bästa med hela kvällen. Maten var nästan det enda som Toni pratade om under vår promenad hem senare under kvällen samt att han tyckte så synd om Camilla som var sjuk.

Förutom mat, så sysselsatte vi oss även med att sammanfatta det gångna året i form av lite små tävlingar med frågesport och musik ("gissa introt"). Jag har dock fortfarande lite svårt att komma över det faktum att jag inte kom ihåg vem som kom på tredje plats i Melodifestivalen 2010. Jag får skylla på mitt guldfiskminne.

Tolvslaget skålade vi in utomhus och det ska bli spännande att se vad 2011 kommer att bjuda på. Här är lite bilder från kvällen:






























Kommentarer
Postat av: Jesperlina

Thank you for the card so that I may look on the website. I love the picutres. I will continue to look on the website to observe you latest pictures.

2012-06-15 @ 10:54:34
URL: http://jesperlina.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0