Vad är väl en bal på slottet...?

Coop-arena i all ära, men desto roligare är det faktum att jag kommer att få se Melodofestivalfinalen på plats i Globen den 12 mars tack vare Frida! Jag hann bli en aningens orolig när jag fick ett sms på söndagkväll där det kort och gott stod "RING" och inget mer, så under de sekunderna som de tog innan jag ringde upp hann jag fantisera en hel del (jag har en vääääldigt livlig fantasi). Som tur var så möttes jag av en glad och taggad Frida som berättade att hon hade bokat biljetter till Melodifestivalfinalen och frågade om jag och Toni ville komma ner under den helgen.

Efter lite kort betänketid och överläggande med Toni, så bestämde vi oss för att åka. Ännu mer kul blev det när jag berättade att vi kommer för då hamnade Frida i något form av glädjerus! Så den 10 mars beger vi oss mot huvudstaden för en kul "weekend" med Frida och David. Jippie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0