Förberedelser inför julen!

För tillfället är jag i full färd med att planera julen. I år ska vi nämligen fira jul hos oss här i Luleå tillsammans med min familj och Tonis föräldrar. Ursprungligen hade vi tänkt åka till Kalix, men vi fick ändra planerna lite eftersom Toni ska jobba på julafton och juldagen. Jag har aldrig firat jul någon annanstans än "hemma" så det blir lite annorlunda, men jag tror att det kommer att bli mysigt!

Kilade förbi Lagerhaus igår för att köpa lite cupcakesformar m.m. och gick förbi en hylla där jag hittade den ultimata stämningshöjaren såhär i juletider - Julbrasan på DVD! Vi har tyvärr ingen kamin i vår lägenhet, så jag tänkte att den här DVD-filmen blir ett bra substitut.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0