Dagens hästeri:

Det var skönt att få dra på sig ridstövlarna idag. Centi har kommit hem efter 3 veckors bete och jag kommer att ha hand om honom under den närmsta veckan, då hans familj åkt på semester. Han har haft en lite kort sommarvila under betet, så dagens ridpass blev ett 60 min skrittpass i skogen. Han var pigg och framåt, så vi tuffade mest bara på.

Besse har också fått komma ut i skogen ikväll. Det blev en körtur med Lotus och Frida med mycket trav. Inga mygg och klar härlig skogsluft, behöver jag säga att det var uppskattat av alla som var med?

Nu ska jag dock krypa upp i soffan bredvid min kära sambo, för att se pilotavsnittet av "The Wire".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0