TV-hösten

Uppstarten av alla TV-program är en av fördelarna med hösten. Ingen har väl missat att Idol börjat, däremot så hade jag ingen aning om att "Kungarna av Tylösand" skulle börja. Första avsnittet visades igår och det var Camilla som tipsade mig om det. Jag undrar var Kanal5 hittat alla dessa människor utan hämningar, men kul var det i allafall.

TV-program där folk gör bort sig är ett väl beprövat koncept och uppskattas av folket hemma i TV-sofforna. Se bara på "Big Brother" - hur kul var det inte när"Big Brother-Peter" pissade ner sina egna kläder i fyllan till exempel? "Kungarna av Tylösand" var dock lite mer extremt och vågat än "Big Brother" var, men jag ska i allafall se andra avsnittet som visas nästa vecka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0