Då var man ett år äldre...

Efter en hel veckas bakande kom dagen med stort D - min födelsedag! Jag älskar att ha kalas när man får bjuda på fika och vara samlade alla samtidigt. Med facit i hand så hade jag en jättebra födelsedag och det är tack vare mina nära och kära, även fast jag saknade flera i år...

När man var liten var presenterna det bästa med att fylla år och högst upp på min önskelista år efter år efter år, var en häst såklart. Det behöver jag inte önska mig längre, men jag fick en massa andra fina och välbehövliga presenter bl a Super Mario Bros Wii så denna söndagen ska jag spendera i soffan och nöta TV-spel.

Men först ska jag bege mig ut på en långpromenad med världens bästa Doris som jag är hundvakt åt medans systeryster jobbar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0