Första advent

...och det första ljuset är tänt! Jag och Toni ägnade gårdagen åt storstädning och lite adventspyntade, så nu är allt på plats. Det blir alltid så mysigt och ombonat när man hänger upp julgardinerna och tar fram allt advenstpynt.

Fredagen spenderade vi i Luleå där vi hade siktet inställt på lite julklappsshopping. Jag hittade tyvärr inte det jag skulle ha, så jag kom hem relativt tomhänt (bortsett från de sakerna som jag hittade åt mig själv). Julgranskulan no. 1 hittade jag på RUSTA - en röd cupcake i glas med vit frosting. Kan det bli bättre? Det slutade med att jag köpte 2 st som kommer att få pryda våran gran i år.



Foto: Rusta.se

Kommentarer
Postat av: Toni

Vi ska inte ha MUFFINS i granen! Herrejävvvlar...

2010-11-29 @ 16:23:04
Postat av: Janita

haha,sen kommer sigge och våldför sig på granen,då är det sigge som förvandlas till en cupcake:)

2010-11-30 @ 16:15:36
Postat av: Anonym

Precis vad jag sa! Och vet du vad hon svarar?

-"Men jag kan hänga dem någon annanstaaaans... typ i fönstret!"



Så jag får välja mellan MUFFINS I GRANEN eller MUFFINS I FÖNSTRET. Hejjbara

2010-11-30 @ 16:42:24
Postat av: Toni

//Toni

2010-11-30 @ 16:42:53
Postat av: Linnéa

Haha, cupcakes är fina vart dom än hänger eller står ;)

2010-11-30 @ 17:22:37
URL: http://linko.blogg.se/
Postat av: Janita

Jag kan komma och kasta ägg på era fönster,då har ni snart ett helt bageri i fönstret:)

2010-11-30 @ 21:12:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0