Middag & Lektion

Snart går jag in på min fjärde och sista semestervecka. Trots att vädret varit ostabilt, så har det ändå varit skönt att vara långledig och bara ta dagarna som dom kommer.

Från det ena till det andra så bjöd gårdagen på allt från fika på Lyktan till ridlektion och senare på kvällen ett besök hos Kristina. Lektionen bestod av ett pass med Majtan där min kära syster drillade oss från marken. Hon är en hård, men bra lärare och det går lite bättre för varje gång jag rider.

Annars fyller Mamma år på tisdag och henne ska vi fira ikväll genom att bjuda på middag. Vi har bokat bord på Frevisörens restaurang och jag hoppas att dom har bra mat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0