På hemmaplan

Jag spenderar tis-ons-tors hemma hos mamma och pappa. Toni har åkt till Finland för att hälsa på sin farmor och farfar och då passar jag på att spendera lite extra tid med familjen. Sigge får ju såklart också hänga med och han är så nöjd när han kan leka med Wille och vara ute.

Nu har även Besse fått flytta över i sommarhagen med storhästarna. Storleksmässigt har han inte mycket att komma med, men det har väl aldrig stoppat honom?! Han spände upp sig och gjorde sig snygg och han var ju tvungen att brösta upp sig lite extra eftersom att Majtan är brunstig. Det är så kul och intressant att se en flock hästar tillsammans - se hur de kommunicerar med varann och lyckan när de sträcker ut i full karriär! Jag fotade några bilder, men jag har inte laddat över dem till datorn ännu.

Annars räknar jag ner dagarna till semestern och nu är det bara 2 dagar kvar! Min första riktiga semester och jag ser verkligen framemot 4 veckors total ledighet. Årets första dopp klarade jag av i lördagskväll. Vädret var ju inte det bästa (mulet +17° c), men det gick ändå! Det var ett snabbt dopp och sen sprang vi upp i bastun för att värma oss. Nu lovar dock väderleksrapporterna varmare väder framöver, så då behöver man inte stressdoppa sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0