Mission completed

Nu är sänggaveln färdig och fin blev den! Jag är supernöjd och den passade bra mot väggen i vårt sovrum. Den hade dock inte blivit lika fin om jag inte haft hjälp av pappa som är snickare och sågade till träskivan samt mamma som är sy-/tygkunnig och hjälpte mig att fästa tyget på rätt sätt. Tack för hjälpen!

Priset blev 665 kr och det inkluderar polyestervadd, fleecetyg, överdragstyg samt MDF-skiva (12 mm) och tidsåtgång ca 3-4 h (beroende på om man har hjälp). För tillfället ser den rätt så naken ut, men jag ska även komplettera med nackkuddar, men då måste jag besöka IKEA först!

Här är lite bilder som jag fotat under projektets gång. Bilderna är fotade med mobilkamera, därav något sämre kvalité:










Kommentarer
Postat av: Toni

King!

2010-07-30 @ 11:06:45
Postat av: Dotti

Vad fin den blev!! =)

2010-07-30 @ 12:55:00
Postat av: Minna

Hændig du e:) øjje gjorde ju åxå en sjælv. Flinkisar;)

2010-08-01 @ 20:29:16
Postat av: Linnea

Tack :)

2010-08-02 @ 10:22:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0