Veckan som gått...

Jag har lidit av sömnbrist större delen av veckan. För sena kvällar i kombination med tidiga morgnar är ingen höjdare direkt. Detta har resulterat i att jag legat på minus vad det gäller antalet timmar sömn. Men på morgon har jag Ä N T L I G E N fått sova ut! Det känns i huvudet och kroppen att man är utvilad.

Annars har veckan varit bra med allt från frisörbesök och Fridas hemkomst till att jag och en kollega informerat om vårt arbete/vår arbetsgivare på utbildningsmässan på gymnasiet. Det var första gången sedan studenten som jag gick in genom skolans dörrar och jag kan väl erkänna att man kände sig lite nostalgisk. Man hade det ändå rätt så bra i skolan, dock är jag ändå glad att vara där jag är nu i livet. Det var kul att hålla i informationen och jag var lite pirrig innan vi skulle sätta igång, men det rann av mig så snart jag började prata och då var det riktigt kul!

Frisörbesöket under gårdagen var minst sagt välbehövligt och efteråt så kändes det fräscht och härligt. Jag har avsiktligen valt att spara ut mitt hår och nu har det äntligen gett resultat, men jag har besämt mig att det inte får bli något längre än det är för tillfället. Lagom är bäst eller hur?

Kommentarer
Postat av: Dotti

Lagom är alltid bäst! =) Du är så fin med den längden du har nu.

2010-02-02 @ 19:21:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0