Långpromenad

Trots att termometern visar på dryga -18° c så ska jag snart bege mig ut på en promenad med systeryster, Camilla och vovvarna. Kylan berör mig inte desto mer, jag tycker bara att det är så härligt att få komma ut och röra på sig.

Det blir en långpromenad efter Kalvholmen och det är så fint ute i skogen med alla snötyngda granar. Närheten ut till vägen efter Kalvholmen är faktiskt något som jag saknar sedan vi flyttade till lägenheten. Mamma och Pappa har den alldeles inpå knuten och det har alltid varit så enkelt och nära när man varit sugen på en promenad. Det finns många fördelar med att bo så pass centralt som vi gör nu, men man blir rätt så less på promenadstråken efter tag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0