Tupperware

Nyss hemkommen från Tupperware-party, som för övrigt var mitt andra under de 30 senaste dagarna. Jag är väl inget större fan av deras produkter, men det är en sak som jag vill ha som bara dem erbjuder och det är deras "MiniMulti-kanna". Den har lufttätt lock, rymmer ca 2,5-3 dl, och är perfekt att ha med sig på jobbet om man t.ex. vill ha mjölk med sig till lunchen. Jag låter ju värre än försäljaren själv...

Jag har dock inte lyckats få tag i den ännu eftersom att den inte finns med i den ordinarie katalogen, utan bara kommer som specialerbjudande ibland. Lite goda nyheter fick jag i allafall idag för nästa månad kommer den att finnas med under månadens erbjudanden och då får jag även med den stora varianten!

Kommentarer
Postat av: Notti

Haha Jo du lät som en riktig försäljare. ;)

2010-02-17 @ 07:30:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0