Regn, regn, regn...

Det spöregnar ute...igen...precis som många andra dagar den här sommaren. Tristare väder får man leta efter. Tonis föräldrar kommer hem från Turkiet ikväll och de lär nog vilja vända och åka tillbaka när de ser vilket väder vi har.

Jag fick äta middag ensam idag (om man inte räknar med Brenda & Co från "Beverly Hills" då TV:n fick agera sällskap i stället). Toni fick börja sin första dag med att jobba övertid och det är aldrig fel med lite extra pengar.

Snart ska vi bege oss mot stallet och förhoppningsvis har det slutat regna då, eftersom att vi hade planerat att gå en promenad med Besse. Han får ta det lite lugnare de närmsta dagarna för att han fått ett större sår på baksidan av låret. Hela hans bakben var fullt i blod när vi skulle ta in hästarna igår, vilket gjorde att det såg mycket värre ut än vad det egentligen var. Förklaringen till allt blod var att såret låg precis vid ett yttre blodkärl, men det var bara att tvätta rent och sen såg det betydligt bättre ut.

Oj, nu måste jag skynda mig så att jag inte blir försenad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0