Dop & helgmys

Precis som jag trodde så blev det en bra helg med allt vad jag planerat och lite till. Ibland kan det nästan bli lite för mycket av det goda.

Dopet var trevligt och Tonis andra systerdotter heter nu Hilda. Efter dopet bjöds det på mat och fika och jag är ju inte den som tackar nej till fika och vilket fikabord det bjöds på! Tur som var så var jag rejält sugen och jag tog ett smakprov av nästan alla sorter.

Sedan bar det av till vår äldsta storasyster för mys och mera mat. "Riktiga" hemmagjorda hamburgare, 3 st stora och väldigt kramsjuka hundar, film och marängswisch utgjorde våran kväll och trots att jag somnade under filmen så blev det en bra kväll!

Söndagen ägnades åt matlagning och hemmabestyr. Bl a har jag äntligen hunnit med att hänga upp våra gardiner i vardagsrummet. Nu har jag bara ca 99 saker kvar på min att-göra-lista, men vi tar en sak i taget.

På torsdag bär det i allafall av mot IKEA, jippie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0