Packo Loco

Som sagt så bär det av till huvudstaden på fredag och som vanligt så har jag lite problem med packningen (jag har dock inte ens börjat ännu, men planeringen i mitt huvud har). Ursäkterna "tänk om..." och "ifall att" använder jag flitigt under själva packandet och det hela slutar alltid med att jag står där med en alldeles för överfylld väska. Det är nog lika bra att jag ger upp eftersom att jag aldrig verkar lära mig. Jag får helt enkelt acceptera att jag inte kan vinna i fighten om resväskans utrymme.

När jag ändä är inne på det här med Stockholm och packande så kan jag även berätta att jag spenderat ca 15 min av mitt telefonsamtal med Camilla genom att driva med henne om valet av jacka. Stackarn, det är inte lätt när man är lättlurad och har en kompis som gillar att luras!




Kommentarer
Postat av: Camilla

Du "förbryllade" mig verkligen igår uti den där jäkla jackan :P

2009-11-19 @ 17:39:17
Postat av: Minna

hallå :P har ett førslag till hemvændar dan..prata just me cæm..



julbord på valhall... med alla, frida davve, sanna fredrik osv.. åsså sen direkt ner till nattklubben på spritbord :-)

2009-12-01 @ 15:05:15
Postat av: Frida

Hörrödu, bästa-bloggaren-någonsin, ta & se på detta klippet. ochhumor/nojesklipp?videoId=1.1367400&selId=1.935480&currPage=0" rel="nofollow">http://www.tv4play.se/nojeochhumor/nojesklipp?videoId=1.1367400&selId=1.935480&currPage=0



Jag.dör.lite.smått. Älskar smokingar!

2009-12-01 @ 16:44:19
URL: http://friedas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0