Mooonday

Nyss hemkommen från en omgång med kvällssim. Trött, men nöjd - dock med relativt lågt blodsocker. Jag antar att man inte håller sig mätt allt för länge på soppa när man ska och simma senare på kvällen. Det är andra gången som jag är nu under den senaste veckan och även om jag inte lyckas bibehålla denna goda vana så är jag i allafall glad de gångerna som jag  faktiskt tar mig iväg. Mycket pga alla de positiva effekterna de ger för min nacke och rygg. Kroppen är ju som sagt inte ämnad att sitta still ca 8 h/dag och ibland måste man helt enkelt ta sig i kragen, även om de bara blir "just" ibland.

En kopp thé, äggmackor och den tredje Twilight-boken är det som kommer utgöra avslutningen på min måndagskväll! Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Toni

"Äggmackor" är ett ganska äckligt ord.

2009-11-09 @ 22:11:40
Postat av: Minna

de kænns bra, men de gjorde ont som tusan:)

2009-11-10 @ 08:31:02
URL: http://minnaeleonora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0