Ett evigt letande...

Eftersom att jag varit rätt så dålig på att uppdatera min kära blogg den senaste månaden så har jag även missat att blogga om det faktum att jag och Toni nu är i full gång med att leta lägenhet. Efter ca 1 månads letande så har vi konstaterat att det råder akut bostadsbrist i vårt lilla samhälle för inte är det många lämpliga objekt som vi har hittat.

Trerummare finns det i överflöd, men vi är på jakt efter en tvårummare vilket har visat sig nästan helt omöjligt att hitta. Kruxet med det hela är ju även att vi, eller rättare sagt jag har några små krav och det gör ju att vi blir något begränsade. Dock så tror jag att vi också kommer att hitta vår lägenhet så småningom!


Kommentarer
Postat av: Minna

guud va kuuul!! visste jag inte :-))

2009-05-07 @ 10:54:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0