Livet som urusel bloggare

Livet som urusel bloggare fortsätter. Det känns som att jag har kommit till det stadiet där jag har så mycket att ta igen. Det har blivit ett stort glapp i mitt bloggande som känns helt omöjligt att ta igen, men för att komma igång och bryta den negativa trenden så börjar jag (förhoppningsvis...) om på ny kula fr.o.m. idag!

För att belöna mig själv tog jag ledigt från jobbet igår, vilket innebär att jag får en lite längre helgledighet och det känns otroligt skönt med tanke på det hektiska tempo vi haft på jobbet den senaste tiden. Det är kul när det finns mycket att göra, men ibland måste man dra i handbromsen och unna sig själv lite vila.

Nu ska jag ta och få i mig lite frukost och efter det ska jag bege mig ut i det fina vårvädret för att filma min kära storasyster och Doris under ett träningspass.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0