Dagens bästa!

Efter dagens positiva händelser (läs: Inofficiell hundutställning) är jag en stolt lillasyster, lillmatte och kompis. Varför?














Fler bilder finns HÄR!

1. Doris åkte inte bara hem med bra kritik, utan hon kammade även hem ett första pris och blev även Bäst i Rasen (BIR)! Min kära storasyster visade Doris som att hon aldrig gjort något annat än att visa hundar på utställning och gissa om jag blev glad när de klargjorde resultatet. Med tanke på mitt fånigt stora leende så kunde i allafall ingen undgå att se vilken av alla dessa ca 150 st hundarna som jag var lillmatte till!

2. Frida och Knut gjorde sin debut i dessa sammanhang och det gjorde de med bravur! Vit som snö, fluffig som en björn och söt som socker var lille Knut för dagen och även dem gick in i utställningsringen som att de aldrig gjort något annat!

Även det faktum att man under dagen fått se en massa olika hundar i olika storlekar och raser, gör ju inte heller saken sämre. Enda nackdelen med dessa utställningar är att de tar en evinnerlig t i d!

Ett litet tillägg såhär på slutet - jag är även en stolt flickvän då min söta pojkvän gjort en bra arbetsvecka trots alla mastodontpass flera dagar på raken denna veckan. Nu förtjänar han lite vila och det gör jag med!

Kommentarer
Postat av: Frida

Jag är slug vettu ;-) Ses sen!

2009-04-05 @ 14:07:00
URL: http://friedas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0