Några sista funderingar...

Mina funderingar angående kvällens final av Melodifestivalen:

1. Det är ca 40 min kvar tills finalen börjar och för att vara helt ärlig vet jag inte ännu vilket bidrag jag kommer att lägga min röst på.

2. Jag har väldigt svårt att försöka mig på att tippa mig till kvällens resultat. De senaste åren har de ofta funnits en given vinnare i startfältet (läs: Carola och Charlotte Perelli), men i år känns det rätt så öppet, trots att de är vissa namn som figurerat mer i förhandssnacket än andra. En sak är jag i allafall säker på: Caroline af Ugglas är inte kvällens vinnare.

3. För att vara helt ärlig har jag börjat tycka om Malena Ernmans "La Voix" mer de senaste dagarna, trots att jag ratade henne totalt efter hennes framträdande. Det kanske är ett tecken på att det är dags för något nytt i vårt avlånga Schlagerland?

Om ca 3 h får vi ju se vem som får stå sist kvar på scenen i guldregnet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0