Midsommar!

Midsommaraftonskvällen var lyckad med god grillmat, gott sällskap och en kortare roadtrip. Midsommardagen har ägnats åt hagbygge och jag är nyss hemkommen från stallet efter att ha byggt sommarhagen åt hästarna för att sedan släppa dem där.

Behöver jag säga att det var väldigt nöjda och glada pållar som gick och proppade munnen full med gröngräs? Gräs och mumsiga maskrosblad så långt deras bruna hästögon kunde se och jag antar att deras magar kommer se ut därefter när de gått där i några dagar. Jag hade för en gångs skull tagit med mig kameran i fall att de skulle bjuda på något glädjeskutt, men inte då. Tråkigare hästar får man leta efter, det var hetsätning på hög nivå som gällde i stället. Några bilder blev det i allafall:



Bessman
 

Lillan


Sommarhagen

Eftersom att Toni fyller år imorgon har vi bjudit in till grillfest hos hans föräldrar i Risön pch jag hoppas på en trevlig kväll i lika gott sällskap. Ha en fortsatt trevlig midsommar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0