My new me

Nyligen hemkommen från en dagstur till Luleå. Jag har spenderat dagen med mamma och vi har inte bara hunnit med att inhandla diverse småsaker till altanen, utan vi har även klämt in ett besök hos frisörerna på Sax & Maskin. Klippning och färgning stod på dagens schema och nu känner jag mig lite finare och en aningens lite mer redo att möta sommaren i mitt nya fräscha hår! Det bästa av allt är andå att jag (äntligen!) börjar få lite mera längd, efter ett envetet sparande i ca 1 år. Inga radikala förändringar gällande längd, frisyr och form alltså.

Vi är ju heller inte sämre än att det blir en resa till Luleå igen imorgon, fast då med Camilla för att förhoppningsvis inhandla något i klädväg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0