It's official!

Nu är det officiellt! Igår skrev jag och Toni kontrakt på lägenheten som kommer att bli vårt nya hem. Efter en lång väntan kan vi nu äntligen sluta leta. Inflyttning blir i början på augusti vilket innebär att vi har en hel del att fixa under det närmsta veckorna. Första punkten på vår att-göra-lista var att inhandla en soffa och det lyckades vi ordna relativt enkelt och smidigt igår, så nu är det bara resten kvar.

Men...

...det finns alltid ett "men". För att vi ska kunna flytta in så måste ju någon flytta ut och denna någon är inte vem som helst, utan Frida och David. Så även om jag jublar nu, så kommer jag att få grina om några veckor. För det är nämligen så att de inte bara flyttar någon kilometer, i stället blir det ca 100 mil - till Stockholm (!). Hur ska jag klara mig utan min äldsta bästa vän?



Nyårsafton 2004/2005

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0