♪♫ Boybands R.I.P (?)

Efter att ha kikat runt lite på Youtube en stund, så slog mig tanken vart alla boybands tagit vägen? Ja, en del har väl splittrats och en del har väl helt enkelt blivit för gamla...eller måste jag helt enkelt konstatera att pojkbandseran är över?

Det var inte så länge sedan jag var ett troget boybandfan och för att vara helt ärlig, så har jag heller aldrig slutat vara det heller. Det var på den tiden som Backstreet Boys, Westlife mfl hade sin storhetstid och jag antar att de flesta småtjejer gick igenom sin jag-är-kär-i-Nick-Carter-fas i tioårsåldern, så även jag, för att sedan gå över till Brian (för han hade ju faktiskt hjärtfel) och sen den hårda, tuffa A.J. Jag kan inte låta bli att småle när jag tänker på mig själv i den åldern. Brunt hår, knubbig och kär i Nick Carter!

Eftersom att det tydligen inte kommer några värdiga efterträdare musikmässigt, så lägger jag in några klipp som gör mig lite nostalgisk:




Backstreet Boys - As long as you love me




N*sync - Bye Bye Bye




Westlife - Unbreakable

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0