Annandag jul

Nyss hemkommen från stallet och fastän det är/var rätt så kallt ute (-20° c) så är det alltid mysigt att åka till stallet på morgonen. Sen gör det ju inte saken sämre att Besse är på sitt bästa myshumör från morgonen. Då är han så där lagom nyvaken, spånig och morgonrufsig.

Julen är snart över för i år och det har varit en bra jul med mycket mat, vila och mys. Trots att vi på förhand kommit överens om en nästintill julklappsfri jul, så låg det ändå några små klappar under granen. Vi hade tydligen varit rätt så snälla under 2009 också. Personligen är julmaten min absoluta favorit och det som gör julen "riktigt julig". Köttbullar, prinskorv, julskinka och en massa annat gott. De som känner mig vet att jag ä l s k a r julskinka och det resulterar i att det totalt äts upp 3 st julskinkor i vår familj. Enkelt uträknat så är det jag som står för det mesta intaget. Mums!

Idag tänker jag bara fortsätta med julvilan och ikväll så kommer Camilla, Frida & Co förbi för en myskväll med spel och gotta!

Trevlig fortsättning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0