Resfeber?

Jag gjorde ett halvhjärtat försök till att skriva en packningslista ikväll, men jag gav upp redan efter ca 3-4 rader. Det känns alltid som att jag kommer att glömma något livsviktigt, men jag ska försöka att tänka till och dessutom se till att packa i lugn och ro. Fö att packa när man är stressad är nästan samma sak som att åka utan packning, för man får ändå aldrig med sig något vettigt.

Sprang även in en snabbis på Apoteket idag för att inhandla lite nyttosaker inför resan. Det blev allt från solkräm till små söta tomma reseförpackningsburkar och på inrådan av storasyster, även ett paket Resorb och Dimor (tabletter mot akut diarré) - för att citera henne "ja, ifall att ni får akut diarré på flyget hem". Även jag har påverkats en aning av hysterin kring "Svininfluensan", så en förpackning handsprit blev det också. Man får tydligen vara beredd på det mesta.

Nu ska jag se till att få mig en god natts sömn, så att jag orkar med det nästkommande 35 h timmarna med packning och flygresa.

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0