Dags för pausvila?

Att sommaren till största delen bestått av jobb har satt sina spår - både fysisk och psykiskt. Huden är blekare än blekast och min hjärna och mitt sinne är tröttare än tröttast. Jag antar att det blir desto mer påtagligt ju närmare ledigheten man närmar sig, för jag har endast 5 dagar (och 3 arbetsdagar) kvar innan jag får lite efterlängtad semester. Det känns underbart att få vara h e l t ledig i 2,5 vecka. Först 1 veckas sol och värme för att sedan vila och ladda inför hösten/vintern...


Kommentarer
Postat av: minna

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article5682105.ab

2009-08-23 @ 18:41:25
Postat av: Frida

Ja, visst är han :-) Haha, det kan man absolut säga att han gör, big time. Igår när vi åkte till Gamla stan så stod det en superblonderad kärring & sjöng (?) opera i tunnelbanan. Kan säga att det ekade rätt bra ;-)

2009-08-24 @ 11:21:21
URL: http://friedas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0