Lite tidsfördriv..

Nu är jag äntligen frisk! Börjar jobba kl 11.23 och nu försöker jag bara fördriva tiden fram tills jag börjar. Jag steg nämligen upp kl 07.20 för att pallra mig iväg för lite massage, vilket jag nu såhär i efterhand kan säga var väldigt välbehövligt. Den tidiga uppstigningen har nu resulterat i att jag varit påklädd och färdig sen ca 1 h tillbaka.

Skärtorsdag imorgon och det innebär halv arbetsdag på jobbet. När jag slutar ska jag och Camilla bege oss ner på stan för lite sista-minuten-inköp och förberedelser inför kvällen. Det vankas nämligen utgång och oddsen för en bra kväll ser tämligen bra ut då både Sanna och Minna kommit hem, vilket innebär att vi alla kommer vara på plats tillsammans samtidigt!

Nu är det dock dags för frukost/brunch/lunch innan jag ska bege mig mot jobbet. Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Minna

hæv upp bilder snaart:)

2009-04-14 @ 12:26:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0