Den ena dagen är den andra lik...



...och idag har inte varit något undantag från igår. Jag har rört mig från sängen till köket till toaletten till sängen till köket o.s.v. You get the point.

Jag har dock fördrivit tiden på bästa möjliga sätt, nämligen genom att så smått börjat plöja mig igenom hela säsong 4 av The Hills samt de första avsnitten av The City. Jag har dock mycket kvar att se, vilket är perfekt eftersom att jag då vet vad jag kommer att pyssla med imorgon. Morgondagen blir därmed heller inget undantag, en dag i sängen med laptopen på magen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men imorgon kommer jag förbi så då får du agera frisör en stund och göra nånting annat än att vandra mellan rummen :)

2009-04-06 @ 22:10:51
Postat av: Camilla

från mig, haha

2009-04-06 @ 22:11:20
Postat av: Camilla

från mig, haha

2009-04-06 @ 22:11:54
Postat av: Dotti

Laptopen på magen och kakpaketet i andra handen ;)

2009-04-07 @ 08:55:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0