Finally Friday!

Då var denna arbetsveckan över. Jag har jobbat till kl 19 ikväll och har sen jag kom hem hunnit med en promenad med min kära Frida, vilket även innebar att vi hann med en kort uppdatering av våra liv. Min bättre hälft har styrt kosan till Finland, där han blir till imorgon, så jag är kvar här hemma utan honom och därför har jag laddat upp med kakor, lap-topen i knäet och några avsnitt av mina favoritserier att fördriva tiden med. Till våran besvikelse har vi inte fått alltför mycket tid med varann den här veckan, så inför morgondagen/kvällen har jag lite ideér och planer för oss.

För övrigt kan jag bjuda på lite bilder från middagen på onsdagskvällen med jobbet. Det blev ett besök på HemmaGastronomi i Luleå, vilket jag kan rekommendera. Bilderna är fotade med mobilen, därav kvaliten.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0