Jag har blivit utmanad:

1. Jag äter ostbågar med gaffel.
2. Jag har aldrig sovit längre än till 12.30.
3. När jag har en tid att passa vill jag helst vara där 5-10 min innan avtalad tid, annars känner jag mig försenad.
4. Jag äter gröt varenda morgon - utan sylt.
5. Jag tycker om planering, vilket jag ser både som en för- och nackdel då jag ibland planerar alldeles för mycket.

De som utmanas ska skriva 5-7 saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet. Till slut väljer bloggaren nya bloggare och gör en lista av deras namn. Efter att det är gjort skriver han/hon en kommentar i deras blogg för att låta dem veta att de har blivit utmanade och att de ska läsa ens egen blogg för mer information. Jag utmanar:

Toni

(Alla andra är redan utmanade.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0